14 mai

14 mai

Täna lähme Castel-isse (kindlus)

Olen vist maininud, et  trepp sellesse kindlusesse asub meie maja kõrval



Selline poiss hakkas meiega koos kindlusesse ronima aga pärast haihtus ära.

Seal oli miljon pilusilmset inimest!





Vaade alla

                                                       Muuseum väljast vaadatuna:



Vaade kindlusest järve poole



Siin Enelin röömustab:
(nagu tavaliselt)


 Üks muuseumi ukse taha seotud koer:


Mulle meeldis, et vihmavarjuga ei tohi sisse minna:)))



 Kastitäis põdrakonte:



Kellegi tulease, võibolla hakkas muuseumitöötajal külm, ei tea..


töööriistad ja üksik kingake:
(vbl tuhkatriinu?)


 Häll, kui peaks beebi tulema:



Keegi on vahepeal ära surnud:


Vahva mees, mulle meeldis väga:


Tema naine:

 Paarike:



Ja  perekond, kohe sünnib veel üks laps :


Mingid iidsed ehted:


Ahjaa, seal oli selline kena vannike ja selle juures oli suuurelt silt ÄRA PUUTU, ja väiksed pilusilmsed inimesed käisid ja togisid seda vannikest nii jala kui käega...seda oli nii uskumatu vaadata...


See on wc:


Ongi kogu moos!

  Muuseumist väljudes ei suutnud ma hästi lõhnavaid sireleid pildistama jätta:


Leidsime kindluses veel ühe imeliku uberiku ja selle kõrgusest paistis mingi kunst-onu loengut pidavat:


Suundusime kohvikusse, kus imekenad tõmmud noormehed tegid osavalt Enelinile kohvi. Mina kohvi ei tahtnud vaid istusin kindluse serva juurde ja leidsin sõbra:




Ta käis vahepeal putukaid söömas ja siis tuli tagasi mind vahtima. See oli armastus esimesest silmapilgust. Võibolla siiski ainult minupoolne, ei tea.


Ostsin kaasa kindluses asuvast sepikojast ühe kohapeal meisterdatud küünlajala aga seda pilti ma ei saa näidata kuna see läheb  kingituseks. See sepp oli täiega äge aga ma ei julgenud  teda pildistada, äkki oleks solvunud.


Kindlus tasuta üle vaadatud (Tänu meie haldja Moica organiseerimisele)

Suundusime meie kodu lähedal asuvasse kuulsasse Rustika pubisse pitsat ostma


Mõtlemapanev sõnapaar.

Ja siis maailma kõige suuremad pitsad!

Esimene on mereandidega (minu valik)

Teine salaamipitsa.(Enelini valik ja minu jalg)

Mina ei söö enam kunagi pitsat, kuna see oli niii suur ja mereandideks nimetatud krabipulgad polnud kuigi maitsvad.
 Enelilt peate ise küsima, mis suhe tal nüüdseks pitsadega on.

Rohkem midagi märkimisväärset vist ei juhtunud, kuna kirjas mul midagi pole))))



Comments

Popular posts from this blog

7mai

Viimane postitus maapealse paradiisi kohta(((

13 mai