18 mai

18mai
Täna lähme jälle gondliga sõitma.
Mis sellest, et eelmine kord ebaõnnestus
Väljas on kuum suvi

Kas ma olen juba ütelnud, et siin on koguaeg ebanormaalselt ilus ja hea ja veel kõik sellised ülivõrdes omadussõnad

Istume taas kokkulepitud kohas

istume 10min
istume 20min
istume 40min

Teen endast sellise pildi
olen endiselt kaunis!


Keegi ei pööra meile vähimatki tähelepanu....


Lähme jalutama)))))

Ei vea meil gondlisõiduga kohe mitte

Leiame järve ääres mingi sildi mis viitab ühele vaatamisväärsusele

Rühime mäest ülespoole

See tee on niiiiiii vaevaline. Õnneks saab meil aeg läbi ja me peame alla ronima, et tööle rutata...

Läheme tööle:

Kõigepealt saame teada, et üks meie uutest sõpradest loobub spaateenindaja ametist. Ta oli paar päeva massaaži teinud ja leidis, et see töö ei sobi talle.
Me oleme väga kurvad, sest ta olin nii lõbus ja armas tüdruk..ja ta läks.

Seisin just administraatori laua juures, kui sisse tormas inimene,( kes on selles majas väga tähtis)ja kellele ma olin massaaži teinud ja kes selle eest tänutäheks lubas meid tasuta gondlisõidule.
Ta tuli ja ma sain aru, et ta küsis, et miks me veel gondliga sõitma pole läinud jne jne...kuna ärevatel hetkedel ei tule mul kunagi ükski eestikeelne, veelvähem ingliskeelne sõna meelde siis lihtsalt seisin, naeratasin ja manasin ette väga vabandava ilme. Igatahes sain ma aru, et meie vautšer ootab meid hotelli fuajees ja rohkem polnudki vaja teada! 

Mingi hetk palub juhendaja Monika, et näitaksin ühele õpilasele oma massaaži võtteid jne.

Kahe meetrine ja 22a õpilane Matei on väga äge oma hiigelsuurte kämmaldega ja kokkuvõttes näitab tema modelli peal oma võtteid, mina seisan kõrval suu lahti ja proovin tema õpetatud järele teha. Ta on väga hea õpetaja ja mulle meeldib, kui ta sloveenlaslikult iga natukese aja tagant ütleb ,,ahaaa")))

Siis midagi põnevat ei juhtu rohkem. Vaid ühel hotelli koristajal on sünnipäev. Ta peab seda õhtul hilja saunakeskuses.
Meie juhendaja Monika tassib sinna shampust, õunu ja valge papist aluse, mille sisse on torgatud 20 šokolaadi kastetud maasikat.
Monika täpsustab meile, et paar aastat tagasi ei tulnud see koristaja spaa lähedalegi ja on väga suur samm, et ta nõustus tänasel päeval oma sünnipäeva saunakeskuses pidama. Monika loodab, et ehk on see inimene nõus ka meie juurde massaaži tulema, kuna siin linnas on miskipärast inimestel valearvamus, nagu massaaži mines peaks olema inimene täiesti perfektne, maniküür, pediküür, soeng...jne.....
Mingi hetk kõnnime kodu poole. Teepeale jääb kiirsöögikoht.....
Me ei saa sellest puhtalt mööda pääseda ja hetk hiljem on meil mõlemal hiigel vrapp peos...mmm see on oivaline. Pimedas kodule lähenedes kuuleme, et meie hobuse aias keegi teeb ,määäää"



Me pole seid ennem seal näinud ja nad on imetillukesed.
Sellega meie päevake lõpeb...



Comments

Popular posts from this blog

Viimane postitus maapealse paradiisi kohta(((

7mai

13 mai