21 mai

21 mai

Mitte midagi põnevat pole juhtunud

Võibolla see, et mulle tuli massaaži üks oma töötaja, kes rääkis minuga vene keelt.
Ta on 45aastat elanud Sloveenias aga sündinud on Bosnias.
Väitis, et vene keelt õppis koolis.

Ta rääkis, et tal on kaks tütart ja kaks naist.
Ma ei julgenud täpsustada, kas nad elavad kõik koos või mitte.
Ta tuli ka hiljem mulle massaaži ja Monika väitis, et muidu käib viimane teises linnas massaažis ja on väga tore, et minu töö talle sobis.
See klient oli väga helde!


Nagu meile oli iga päev Eneliniga korrutatud, on suur samm, kui oma töötajad tulevad spaasse hoolitsusi ja massaaže võtma.
Neil on ette nähtud 2 tasuta massaaži kuus aga nad häbenevad tulla. Ja kuna nad tulevad meie kui väljamaalaste juurde, siis me peame endast andma kõik, et nad tagasi tuleksid ja käima jääksidki.

Selle peale pean ka söögi pildi üles panama

Mingid makaroni laadsed, nagu jahuussid ja loomaliha. (sealiha me seal ei näinud kunagi)


ja beebispinat kurkumi ja kõrvitsaseemneõliga taas
Veel oli laual saiale määrimiseks toores hakkliha mingite vürtsidega. Nagu  tatari biifsteks, see oli ülimalt maitsev!

No tundub, et rohkem ma siia kirja pannud polegi?
))))
Kõik siis!



Comments

Popular posts from this blog

Viimane postitus maapealse paradiisi kohta(((

7mai

13 mai