8mai


Sloveenia 8mai.

Läksime hommikusele jalutuskäigule.

Naabrimehele õunatükid nagu alati. Üks päev pakkusime porgandit ja see oli tema meelest ääretult solvav. See käis suus ringi ja lõpuks pööras ta meile tagumiku ja…läksime kiirelt edasi.

Tänane õun siis:


Siis tuli kiriku juures vastu tigu:


Ka tema nägi hea välja ja ta oli koos sõpradega kes kahjuks ei mahtunud pildile.

Tahtsime osta latte kohvi. Putkad olid kinni, lõpuks leidsime ühe pisikese kohviku. Läksime sisse, seal sahmerdas väga unine noormees leti taga.

Küsimusele, kas lattet saab vastas ta jaatavalt.

Tegi kohvid valmis ja vabandas, et ta ei leia neile kaasi, ütlesime, et see ok okay ja andsime talle raha koos tipiga, kuna ta oli väga armas unisena. Noormees oli õnnelik!

Liikusime järve kaldal edasi.

Siis oli seal üks ema lastega. Lapsed olid armsad ja ema seisis kogu aja ühel jalal ja vaatas igatsevalt üle järve, ilmselt ootas armsamat:



Meie puhkasime jalga ja liikusime edasi.

Teepeal tuli vastu väga äge hobusevanker, mille juht naeratas meile lahkelt:


Pildistasin ilusaid roosakaid veetaimi, kuid Enelin väitis taas, et ka neid leidub ka Eestis:



Selle järve luigepere:



Meie ei tea kus teised on aga sellel järvel elab väidetavalt ainult üks luigepere.

Ilmselt oli tema pere seal, kus emapardi armsam.

Mõnes kohas järve ääres on selline pilt:



Seega ujuma me ei läinud.


Kell 14.00 läksime tööle.

Meid oli täna väga vähe.

Enelin tegi ühe näo/dekoltee massaaži ja mina tegin Nikaga koos pooletunnise seljamassaaži.

Meil Nikaga oli väga raske , kuna klient palus toa temperatuuri soojemaks keerata. Mu paariline Nika keeras kraadid 26 peale. Viimased 10min olin minestamise äärel aga pidasin vastu.

Enelin näitas ka kohaliku tudengi peal näomassaaži ja mina rumaluke, lubasin heldushoos meie meesjuhendajale sedasama teha.

Sissejuhatuseks palusin ma tal särgikese ära võtta, kuna soovisin ka tema dekolteed masseerida. Selle palve peale seiras ta mind kahtleva näoga kuid hakkas siiski üliaeglaselt seda teostama. Tõstsin lina kõrgele ja andsin mõista, et ma ei kavatse tema pluusitaolekut ära kasutada ja siis õnneks heitis ta lauale. Kingad jättis jalga, kuid ma ei julgenud neid ära sikutada, kuna juba pluusi eemaldamine tundus teda häirivat.



Kuna harjumuspäraseid vahendeid polnud, pidin olemasolevatega hakkama saama. Mingi hetk hakkas minu klient kõrva kraapima. Selgus, et olin talle vet kõrva tilgutanud. Vabandasin ja puhastasin selle ära. Sellega seoses olin järje käest kaotanud ja ülejäänud massaaž oli kerge kätevärina ja vibraga. Siis astusin ma korduvalt jalaga kaussi, lükkasin kolinal laual olevad pudelikesed ja topsiked ümber ja rätikuid pesema mines pidin kõhuli lendama. Kuid tundus, et see meeldis talle ja poole massaaži ajal jäi ta norsates magama. Kuna läbi une ta võpatas aegajalt, siis iga kord hüppasin ma lauast pool meetrit kõrgemale. Kui ma olin massaaži lõpetanud, arvasin, et ta on surnud, kuna ta ei reageerinud mu perfektsetele ingliskeelsetele lõpetussõnadele. Õnneks tegi ta siiski lõpuks silmad lahti ja tänas mind, läksin teda ukse taha ootama.

Siis tuli jällegi päeva kõige parem osa:



Paneeritud kana ja lahtine pirukas koos hakklihaga.

Kilekotist sai endale nihverdada saiakese

See oli niiiiiii maitsev, et võtsin puhketuppa ka kaasa. See sai oli selline veniv ja mõnus.


Vahepeal pildistasin klientide ooteruumi:


Ja ühte massaažituba:




Selline oli meie neljas tööpäev. Homme lubas Moica meid koobastesse viia.












Comments

Popular posts from this blog

7mai

Viimane postitus maapealse paradiisi kohta(((

13 mai